6 Ekim 2014 Pazartesi

Cocukluk tecrübeleri

Tazecik Teyze vipsexhikayeleri.com Kizi Selam Sex Hikaye okurlari,benim adim mert yas 26 tabi ki,herkes gibi burdaki takma ismim.bende size kisaca cocuklugumda olup biteni anlatmaya karar verdim,benimde burda bir katkim olsun dedim,bu anlatacaklarim hakiki gercektir ama burdakiler gibimalesef sonu sikismek olmadi…Burdakilerini cogunu okudum ama bazen kah gercek geldi kahyalan diye düsünüyorum…Neyse uzun lafi kisasi hikayeme geceyim. Ben o zaman lar 15-16 yaslarindaydim köyde yasiyorduk..Babam Almanyada bir Almanlaevli,tabiki formalite icabi,sonunda bizi almanyaya götürmek icin.Su anda almayandayiz bütün ailecek.O zamanlar o yasta olduguma ragmen aklim sex e veya 31 e iyi calisirdi..genellikle 31 cekerdim,köyde nerde bulacaksin bir kizi sikmek icin.Ama bi tane yakinimizda bir komsumuz yani akrabamiz var onlarinda 1 kizi vardi,o zamanlar kiz13 yaslarindaydi,neyse ora bura derken genellikle kizi hergün görürdük okula ayni giderdik,okulagidebilmesi icin mecbur bizim evin önünden gecmesi gerekiyordu.O zaman lar cadir kurar cocukgibi oynardik bizim evin önündeki bahcenin icinde,elecik derler bizim orda kartondan yada naylondan ev gibi etrafini kapatir otururduk.bazen oda gelirdi otururduk,o günde canim 31 cekmeyi cok istiyordu,firsat bulupta bir türlü cekememistim.neyse okuldan dagildik ve yine her zamanki gibi üstümüzü degistirdik oynamaya basladik.Benim o yaptigim cadirin icine girdik,havadan sudan konusuyoz derken o zamana kadar onun hakkindahic öyle bisey düsünmemistim….. Nasil olduysa o an onun o yeni yeni cikan büyüyen gögüslerine takildi gözüm portal gibi,saka olarak dedimmasallah seninkilerde yavas yavas büyüyor dedim,anlamadi ilk basta,sasirarak neyim büyüyor dedi..??neyin olacak gögüslerin dedim,biraz tuhaf ve kizarmis olan yüzüyle cekingen bir bicimle yüzüme baktiutandi.sessizce evet dedi…sonra benim sikimde yavas yavas uyanmaya basliyordu,nasil olduysa o gögüslerinigörmek istedigimi söyledim,sessiz ve kekeliyerek,oda sasirdi,ne diyecegini bilemedi,tabiki benden öylebiseyi beklemiyordu.Olmaz dedi,kafa salladi,tabiki bende hadi ya ne olacak sanki dedim bi kere göster kimse görmezdedim,hic bisey demeden boynunu büktü utandi,bende hafiften elimi memesinin ucunu kazagin üzerinden elledim.Elledigimden sanki kalbim duracak gibi oluyordu hizli hizli atiyordu,sonucta o yasta bide köy yerinde hic biseygörmemistim,hafif dokundugumda biraz kokmus bir sekilde geri cekti kendini,tabiki benim kalbim halen yerinden firliyacak gibi carpiyor,ilk memeye dokunma heycani ile ve biri gelir görür heycani ile icim birsekil olmustu,o kadarda güzel duygu.Artik sikim kazik gibi olmustu,herhalde oda fark etmis olmasi gerek bi ara gözü benim sikime dogru baktigini gördüm.Israr etmemin sonunda tamam dedi ama etrafa bak birileri varmi diye,baktim kimsecikler yoktu herkes isinde gücündeydi.Yok kimse dedim ve kazagini yukari kaldirmasiyla o portakal bem beyaz memesi gözümün önündeydi,SOK oldumsasirdim ne kadar güzeldi,ilk defa hayatimda öyle bisey görüyordum…yuvarlakca portakal büyüklügünde.Hemen elimi uzattim ve ellemeye calistim,elledikten sonra o an sikimin ucundan zevk sularinin yavas yavas ciktiginihissediyordum,sonra dedim sende benimkini görmek istermisin dedim,neyi dedi?Sikimi dedim,nasil biseyki dedi???Sonra isterden ilk önce disardan elle dedim,sonrada ciplak ellersin dedim,tabi icini cekerek yutkundu,biliyordumonunda kalbi hizli hizli atmaya baslamisti,ellemek istiyordu ama ilk defa bir erkegin organini elleyecegi icincok utangac ve cekingendi,ellerinin titredigini görebiliyordum,utaniyom dedi,utanma ve elini bana ver dedim.Elini isteksiz gibi uzatarak tuttum elinden,yavasca pantolonun üstünden sikimin üzerine yavas yavas dokundurmayaoksatmaya basladim…elleri hala titriyor saga sola bakiyor birisi gelir diye…Biraz disardan elini sürterek dokundurdum,sonra bide ciplak görmek dokunmak istermisin dedim,oda ses cikarmadi omuz salladi,fark etmez gibi,biliyordumoda istekliydi…ve yavasca fermuari actim,gözü bendeydi,ve gözünü biran olsun sikimin ordan ayirmiyordu,ben basladimsikimi yavasca ön taraftan cikarmaya,ilk basta kafasini cikardim,ve sonra hepsini cikardim,kizin gözü fal tasi gibi acildive utandi,ve baktim zevk sularimda azda olsa sikimin ucunda,ve ver elini dedim aldim elini üstüne koydum dedim,avucununicine al dedi,elleyince cok sicak ve sert dedi,ve parmagiyla sikimin ucundaki zevk sulariyla oynuyordu,bu ne diye bana sordubende anlattim bir insan cani sikismek isterse böyle bisey gelir dedim erkeginin sikinin ucundan.sonra öpsene dedimtabiki biraz isteksizdi iiiiiii dedi olurmu öpmem dedi,ya ne olacak hadi dedim ve ayaga kalktim,eli hale sikimdeydi ve sikimiagzinin oraya götürdüm,ve yavas yavas sikimi agzinin oraya götürüyordum derken o zevk sularim dudaklarina degdi ve yüzünü baskabir sekil aldi ve isteksizce bir öpücük koydu,sonra hosuna gidecek olacakki,ben demeden ikinci öpücügü isteklice koydu.Acsana agzini dedim,oda ne yapacaksin dedi,sen ac ve gözlerini kapat dedim,birat tedirgin sekilde acti agzini ve gözlerini kapadi,sonradedim sakin kapatma dedim oda tamam dedi,ve yavasca sikimin kafasini agzinin icine sokmaya calisiyordum,tabiki biraz zorlandi,iyiceacamamisti,biraz daha fazla ac dedim,acti ve sikimin yarisi artik agzinin icindeydi,bense kudurmus bir haldeydim,sikim kazik gibi olmustas gibi sertti,ve öylece dur dedim,simdi gidip gelecegim dedim,ama sakin ben bisey demedigim sürece bisey yapma veya cekme dedimoda ne yapacaksinki dedi,sen öyle dur görürsün dedim,ve egerki agzina su gibi bisey gelirse bisey olmadan onu yutmasini söyledim.Oda o nasil bisey dedi,neyki dedi,sen dedigimi yap diyerek birazda yüksek sesle söyleyince Tamam dedi.Ben git gel yapmaya basladim,fazla uzun sürmedi tabiki,git gel yapa yapa,artik hissediyordum dassaklarimin ordan yavas yavas döllerimingeldigini,ve dayanamayip agzina ne var ne yok bosaldim,tabiki hemen yutmasini söyledim,ve yuttu..sonra agzimdan sikini cikardimdilinle yala temizle dedim ve yaladi güzelce temizledi herhalde tadi hosuna gitmis olsa gerek,ilk bir kizin agzina verisim böyle oldu.Ilerleyen günlerde onu nasil soyundurup ciplak halinde bacak arasina sikimi sokup sürtüp bosaldigimi anlatacagim…ve baskakomsunun ikinci evlendigi kizini tuvalette nasil yakaladigimi anlatacagim görüsmek dilegiyle..bana yazabilirsiniz isterseniz…Romeo_2003@hotmail.de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder