2 Ekim 2014 Perşembe

KAYINPEDER KIZINI...

Baldız ile karımı beraber sikmemin üzerinden tam bir hafta geçmişti o cumartesi günü karımı işten eve araba ile babası getirmiş bu hafta sonu bir programınız yoksa bu gece sizde kalayım demişti onu geri çevirmek ayıp olacağı için tabi kal bir programımız yok dediğimizde sevinmiş işte toz toprak içinde kaldım bir duş alayım yemeğe kadar deyip duşa girmişti karım da bana senin kullanmadığın çamaşırlarından vereyim mi babama dediğinde ver tabi demiştim karım yatak odamıza gidip çamaşırları almış babasına bırakmak için banyoya girmiş on saniye sonrada koşarak yanıma gelmişti heyecan içinde aşkım lütfen hemen gelirmisin sana göstermek istediğim bir şey var,bende merak içinde karımın peşinden gitmiştim açık olan banyo kapısından içeri bakmamı isteyince bende baktım kayınpeder duşun perdesini açık bırakmış yüzü dahil her yanı köpükler içinde kendini sabunluyordu,karıma eee ne var bunda aşkım babanın nasıl banyo yaptığını mı görmemi istiyorsun dediğimde bacaklarının arasına bakarmısın lütfen aşkım der demez,bende karımın dediğini yapmış ve o anda da gördüklerime inanmakta zorlanmıştım kayınpederin siki yumuşacık bir şekilde aşağıya doğru sarkıyordu,sarkıyordu ama sikin o ölü hali bile 20-25 santim uzunluğunda ve karımın bileği kalınlığındaydı banyo kapısını yavaşça üzerine çekerken gayri ihtiyari vay canına oda neydi öyle annen yıllarca nasıl yemiş bu siki demiştim şaşkınlık içinde karıma, o ise gözlerimin içine bakarak aşkım dokunup oynamak istiyorum o sikle diyordu bana,karım daha sadece bir hafta önce ablasını sikmeme izin vermiş bende inanılmaz büyük bir zevk almıştım yani karıma borçluydum nasıl yapacaksın nasıl cesaret edeceksin peki böyle bir şeye dediğimde sen tamam de gerisini bana bırak demiş,tamam aşkım istediğini yaşa ben kadın olsaydım bende böyle bir sik ile her şeyi yapmak isterdim daha sözüm bitmemişti ki karım banyonun kapısına koşmuş,sana çamaşır bıraktım onu giyersin sonrada bornozu giyip gel bende kıyafetlerini yıkarım yarın temiz temiz giyersin diye kayınpedere sesleniyordu beş dakika sonrada kayınpeder üzerinde benim bornozum ile salona yanımıza gelmişti bile,karım nasıl iyi geldi mi duş dediğinde kayınpeder ohhh çok iyi geldi ama vücudumun bütün yorgunluğu da ortaya çıktı valla dediğinde karım fırsatı kaçırmamış uzan istersen kanepeye masaj yapayım sana der demez kayınpeder ikiletmemiş o anda uzanıvermişti kanepeye karımda hemen kayınpederin bacaklarına oturmuş masaja başlamıştı,iki dakika bütün sırtını ovaladıktan sonra her tarafın kulunç olmuş bu böyle olmayacak deyip banyoya gitmiş elinde masaj yağı şişesiyle geri dönmüş gülerek bornozun üzerinden bir işe yaramaz masaj yağı deyip bornozu tuttuğu gibi çekip çıkarmış şimdide masaj yağını bütün sırtına döküyordu üzerinde bir tek boxer kalmış olan kayınpederin siki ölü haldeyken bile sikinin kafası boxerin paçasından dışarı çıkmış öylece kanepenin üzerinde duruyordu karımda bunu görmüş o sike bu kadar yakın olmanın heyecanı bütün vücudunu sarmış heyecandan titriyordu babasının bütün sırtını elleriyle yağlamış şimdide hedefe doğru ilerlemeye başlamış bacaklarını yağlıyor ve çok doğal bir şekilde farkında değilmiş gibi ara sıra eli babasının sikine temas ediyordu bir iki üç temastan sonra kayınpeder ohhhh çok iyi geliyor bu masaj deyip gözlerini de kapatmış sanki elini korkak alıştırma bak bende kendimi sana teslim ettim der gibiydi,bir iki dakika sonra siki uzamaya başlamış ve bir karış boxerın dışına çıkmıştı bile karım daha fazla dayanamayıp böyle rahat olmuyor diyerek boxerı tuttuğu gibi çekip çıkarmış şimdi aleni olarak kayınpederin o boru gibi sikini eline almış bir baştan bir başa sıvazlıyor kayınpederin sikinin kafasında zevk tomurcukları oluştukça da dili ile o zevk tomurcuklarını yalayıp yutuyordu bir süre sonra bu da karıma yetmemeye başlamış babasının sikinin kafasını ağzına almış çılgınca emiyor babasının ağzının içine yolladığı zevk sıvılarını yutuyordu kayınpeder daha fazla dayanamamış sikinin üzerindeki bütün damarlar ortaya çıkmış ve hemen ardından da hırıltılar içinde spermlerini kızının ağzına yollamaya başlamıştı karımdan bir gulk sesi geldiğinde babasının sikini ağzından çıkarmaya çalıştığını gördüm ama babasının sikinin kafası o kadar iriydi ki becerememişti ardından ikinci gulk sesi duyuldu karımın gözleri fal taşı gibi açılmış ne yapacağını bilemez bir haldeydi babasının sikini kanırtarak ağzından çıkarabilmiş bir taraftan karımın ağzından babasının spermleri akıyor bir taraftan da aman tanrım bir an boğulacağımı sandım oda neydi öyle kaç yıldır biriktiriyorsun sen bunları diyordu bu sırada kayınpederin siki patlamalarına devam ediyor etrafı sperme buluyordu,kayınpederin boşalması bitince karım yeniden babasının inmeye başlayan sikine yumulmuş emiyor bir taraftan da biraz önce babasının kıçına akan spermleri eliyle yayıp spermlerle resmen oynuyordu bende karımın babasına yaptıklarından çok tahrik olmuştum yerimden kalkıp babasının sikini yalamaya devam eden karımın pantolonunu sıyırıp sikimi amcığına köküne kadar soktum öyle bir abanmıştım ki babasının ağzındaki siki gırtlağına kadar girmiş karımda neye uğradığını şaşırmıştı bu şaşkınlığını çok kısa sürede üzerinden atmış aynı anda hem amında hem de ağzında iki sik ile becerilmenin keyfini çığlıklar atarak çıkarmaya başlamıştı, karım o kadar azmıştı ki ben daha fazla dayanamayıp amının içine boşaltmaya başladım spermlerimi karımın bağırmaları babasını da yeniden harekete geçirmiş siki yine kol gibi olmuştu benim boşalmam bitmişti karımda sikimden kurtulur kurtulmaz babasını sırtüstü döndürmeye çalışıyordu babasının yardımı ile bunu gerçekleştirmiş şimdi de babasının o boru gibi sikinin üzerine oturmaya çalışıyordu,çalışıyordu ama bir türlü beceremiyordu ilk defa o zaman kayınpeder gözlerini açmış kızını tuttuğu gibi üzerinden kaldırmış kendi de bir hamlede doğrulmuş bir taraftan oğlum sen doyuramıyor musun bu kızı derken bir taraftan da domalttığı karımın amına sikinin kafasını sürtüyordu,ben ise kayınpedere senin o boru gibi sikini sen banyo yaparken görünce amı götü dağıttı kızın ben ne yapayım sana bu aleti veren o kadar bonkör davranmış ki dediğimde ah oğlum ah en son am siktiğimden bu yana on yılı geçti ben bu aleti kullanmayı bile unutmaya başlamıştım derken sikini bir anda kızına gömmüş daha sikinin yarısı bile karımın amına girmeden karımın amının dibini bulmuş onu avaz avaz bağırtarak sikmeye başlamıştı karımın amının bir dudağı bir yanda öteki dudağı öbür yanda yırtılmış gibi tamamen açılmıştı kayınpederde karımı amını yırtarcasına tempolu bir şekilde çığlıklar attırarak sikiyordu manzara inanılmazdı sikim anında kazık gibi olmuştu domalmış bir vaziyette babasının sikini yiyen karımın ağzına dayamam ile karım ağzını açmış sikimi köküne kadar ağzına almış deliler gibi emiyordu öyle bir iştahlı emiyordu ki sikimi iki dakika bile dayanamayıp ağzının içine boşalmaya başlamıştım karım ise amından yediği o boru gibi sikinde etkisi ile hiç istifini bozmadan sikimi emmeye devam ediyor spermlerimi adeta içiyordu kayınpederin karımın amının içini spermleriyle doldurmaya başlaması yarım saati bulmuş o esnada karımda ağzında emzik gibi emdiği sikimi bir kez daha boşaltıp sikimin içinde ne var ne yoksa kurutmuştu adeta ve kayınpeder bir uğultu ile karımın amının içine boşalmaya başladığında karım çoktan amı götü dağıtmış aldığı zevkten neredeyse baygınlık geçiriyordu kayınpeder ise kasıla kasıla bir dakikadan fazla karımın amının içine boşalmaya devam etmiş işini bitirince de kendini banyoya atmıştı,inanın karımın kendine gelebilmesi için bir saatten fazla zamana ihtiyacı olmuştu sonra mı ne oldu o gece daha neler olduğunu da bir sonraki sefer paylaşacağım sizler ile arkadaşlar bu arada bol ve keyifli sikişler hepinize…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder