2 Ekim 2014 Perşembe

Mehtap ablam teyzemın kızı ve ben

Bir gün erkek kuzenımın yanına gitmiştim mehtap ablamda orada idi selam verdim diğer ordaya geçtim bilgisayarda oyun oynıcaktım ama öyle olmadı elektirkler kesilmişti . kuzenim bakala gitmişti bende öyle oturuyordum bi anda yanıma geldi taytlı bi şekilde ile okadar sıkı ve sexi idi ki bakmadan edemıyordum. kuzenım bakkaldan gelmiş duşa girmişti bende uzanmıştım öylece onu beklıyordum dışarı cıkıp sıgara içicektik. bi anda mehtap ablam geldi ve baana mesaj yaparmısın dedi bi eşofman çekmişti üstüne ve askılı vardı. bende tamam olur dedim ve uzandı o anda sikim tavan yapmıştı yüz üstü yatmış baldırları yani götü kocamandı dayanamadım ama sakin olmam gerekiyordu bacaklarını yavaşca okşadım bildiğim rahatlatıcı el hareketlerini yapırdum ama benim ufaklık rahat durmuyordu tavan olmuştu . yavaşca götünün üstünden geçiriyordum ve sadece o anın zevkine odaklanmıştım ellerimin arasındaydı . okşuyordum ve yavaş yavaş öpmeye başladım boynuna memelerine doğru indiğimde ellerime vuruyordu bende amını okşamaya başlıyordum ama bi andan da çekiniyordum bi anda gelişmişti herşey. hiç knşmuyor sadece ahhhhhhhhhh diye yavaş yavaş inliyordu amına ulaşmıştım okadar tezecikti benbeyaz hiç dokunulmamış yavaşca yalamaya başladım çilek kokuyordu amı . yalamaya devam ettim ama horozumu içine sokmaya niyetim yoktu. o andan zevk almaya devam ediyordum bi anda dondu ve kemerimi çıkardı erkeğim diye bağırmaya başladı. benim horoz son noktasındaydı ve yalamaya başlayınca dayanamadım suratına boşaldım. üstümü giydim oda giydi hazırlandı dışarı cıktı o anlar aklımdan çıkmıyor....... :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder