13 Aralık 2014 Cumartesi

Anasınıfı öğretmeni beni azdırdı ama kendi geldi çaktırdı.sex hikayeleri

Merhabalar, sexhikayeleri18.com   değerli okurları. Hemen hikayeye başlayayım ben 17 yaşındayken oldu bu olay ben 8.sınıftaydım 3 sene sınıfta kaldığım icin yaşım bu kadar büyük okulda çok güzel siyah saçlı keten pantolonundan her yeri beli olan çok güzel bir anasınıfı ögretmeni vardı.bir gün tuvalete giderke kapı da domalmış çocukla konuşuyordu.ben hemen tuvalete gittim ve 31 çekmeye başladım bi anda zil çaldı.fen sınavı vardı. Hemen donu çekip sınıfa koşarken bu arada öğretmenin işmi şerife devam edeyim şerife benim sikin kakık olduğunu gördü ve önüme bir kağıt attı. Kağıtta buluşalım yazıyordu altta okulun arkasındaki lojmana gel dedi sınavdan sonra gittım kapıdan girer girmez dudağıma yapıstı bende hemen soyunup onu soymaya başladım altında beyaz dantelli bir kilot vardı hemen üstünü çıkardım ve memelerini emdim cok zevk alıyordum duvara dayadım ve amına girdi öyle zevk alıyordum ki hemen boşaldım.biz şimdi evlendik ve hergün değişik fantaziler deniyoruz.     Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder