12 Ağustos 2014 Salı

ablamin ergenliği kötu bitti

Bu ola basi dan bir yil once gecti adim tarik 12 yasindayim bir yil once ablamla yasadigim biseyi anlatcam nese biraz kendimden bahsedeyim açık kahve rengi gözlü hafif uzun sacli 1.43 boyunda biriydim o zamanlar ve ablam on uc yasinda ydi ergenlige girmisti onunla beraber bu siteyi okurken olay patladi ablam hep bu siteyi okuyup aziyor kendi kendine dudaklarini emiyordu ve dolgun popolu henuz cok olmasada göğüxleri guzeldi bu yuzden okuldaki herkes ona asilirdi ama o yuz vermezdi bir gun iyice ayzdi ve bi anda ben su icerken onume doru domalircasina durdu poposu gozukuyordu ve bardzk alip gitti tabi bdnim çavus ayaklandi gerilmekten canimi yakmaya baslamisti uzerim boxser oldugu icin ablam gordu beni ole çadiri kurmusun gene dedi bende utaraktam ammaaaan diyerek gecistirdim sonra aldiğii bardaktaki suyu uzerime doktu tam cavusun ustune bilerek yaptigini anlamistim kikir kikir guluyordu sonra sinirlerim bozuldu ve birbirimize bakip gulmeye baslaadik annemler ablam buyuk oldugu icin bizi evde birakip tatile gitmislerdi ve bizi umursamiyorladi cok sonra ablam pecete getirdi ve ben yaptim ben duzeltirim dedi ve kurulamaya basladi sonra saat gec oldugu icin uyuduk Kalktigimda kahvalti hazirdi beni operek kaldirmisti bende kotu dusunmedim sevgidendir dedim kahvalti yaptiktan sonra bisiklet surmeye ciktim eve geldigimde cok kirliydim banyo yapiyordm sonra sirtima bir an uzanMadim ve ablami cagirdim beni keselerken cavusu gorunce olanlar oldu varin gerisini siz dusunun. U olayi sakliyodum. İlk defa size acikladim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder