12 Ağustos 2014 Salı

babamın tecavüzü

biz 2 kardeşiz 1 ablam bi ben , ben 12 yaşındayım. annem ve ablam pazara çıkmıştı. babamla ben tek kalmıştık. babam bana cins cins bakıyordu. birden yanıma geldi çok güzelsin kız dedi ve beni dudağımdan öptü bende napıyosun baba yaa dedim babam bana sus kız izle ve gör dedi. babam hemen beni öperken beni soydu ben bağırıyordum. babam bi bez alıp ağzımı bağladı. kendiside soyundu yarrağını sokmaya çalışıyordu ama biraz zordu işi çünkü yaşımdan da anlaşıldığı gibi bakireydim o kadar acıdı ki anlatamam. 1-2 saat kadar falan sikiştik benimde hoşuma gitmişti biraz artık her perşembe yada yalnız kaldığımız zaman sikişiyoruz onu çok seviyorum bu arada ben şimdi 22 yaşınayım ve hala babamla şikişiyoruz ama bırakmayı düşünüyorum çünkü iyice yaşlandı şimdi gözüm dayımda dayım benden 2 yaş büyük takipte kalın iyi sikişmeler bol sokmalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder