12 Ağustos 2014 Salı

Amcamın karısı ile yüzmeden önce seks

Selam ben serkan. İzmirden yazıyorum 20 yaşında 1.80 boylarında yakışıklı biriyim. Yengem berna 1.70 boylarinda sarışın zayif fit vucütlu 27 yaşında ama daha da genç görünen her erkeğin isteyeceği taş gibi bir hatundur. Amcamla 4 yıl önce evlendiler. 2 yaşında bir kızları var adi eylül. İlk günden beri yengemi görünce içimde bir kıpırtılar oluyor. Aramız çok iyi iki arkadas gibi takılıyoruz. Amcamda işinde gücünde eğlenmeyi sevmeyen tahminlerime göre yengemide pek sikmeyen biridir. Bir gün yazlıga gidecektik amcamlarla biz. Bizim arabayla gidecektik hepimiz az biraz sıkışsakta iki araba masraf etmeyelim dedik. Neyse amcamlarin eve dogru gidiyorduk onlari almak icin. Gittigimiz de ilk once gidip kuzenimi öptüm sonra yengeme sarıldım yine içim bi hoş oldu. Dar bi kapri üzerinede beyaz bir sıfır kol giyinmisti. Gectik arabaya amcam öne gecti babamin yanina, ablam annem ben ve yengemde arkaya gectik ben yengemin yanına oturdum hemen. Bacaklarımız yapışmıştı birbirine ben yine her zaman ki gibi yengemi süzüyorum tabi. Yengemi sikmek istiyorum ama o benden asla bôyle bisey beklemez o kadar samimiyiz yani. Bende bu samimiyetten dolayi rahat davraniyorum elimi koltugun arkasindan beline doğru attim ama yine de amcamin yaninda rahat davranamiyordum. Eylul emziğini yere düşürünce yengem eğildi almaya iste olan oldu egilince götünü gördüm bem beyaz pürüzsüz kendimi zor tuttum ellememek için baya eğlendim arabada yani anlayacağınız. 1 saatlik yolun ardından geldik yazlığa eşyaları falan taşıdık ben hemen denize girecektim tabi iceri girip sortumu giyip çıktım yengem beni görünce karnıma şakadan bi yumruk attı fazla açılma diye takıldı bende olur sen gelince açılırız dedim o olabilir bak dedi. Gittim denize bi yarım saat sonra yengemde geldi sarı bikinilerini giymişti. Geldi yüzdük beraber denizde zaten dayamak kolay belinden tutup suya falan batırıyordum o belime çıkıyordu eğleniyorduk böyle baya bi elledim yani ama o benim böyle düsündügümü tahmin bile etmiyordu sonra çıktık denizden selfie falan çektik bir gün böyle geçti ertesi gün amcam, babam ve ablam işe gideceklerdi ben, annem, yengem iki gün daha kalacaktık. Kızları eylülüde anneannesine bırakacaktı amcam. İki gün boyunca yengem bana kalacakti sevgiliymisiz gibi davranacaktim. Sabah uyandim ablamlar gitmisti annem kahvalti haziliyordu yengemi uyandirmaya gittim yüz üstü uyuyordu geceliği götünün altina kadar açilmis bir sekilde gidip bi elimi beline attim bi elimle de sacini oksarken bi öpücük kondurdum yanağına uyan ama uykucu bu gün çok güzel olacak dedim ve uyandi öpmemi beklemiyordu sasirdi biraz sen in üzerimi değisip geliyorum dedi ben çıktım odadan ama kapinin deliginden bakarken geceligini cıkardı baska hic bir sey yoktu üzerinde azdım iyice sonra üzerini giydi indik kahvaltiya kahvaltımızı yaptık annem bahçeyle uğrasmaya gitti yengemde kahvaltinin bulaşığını falan hallediyordu. Gidip sarıldım arkadan dayayıp bugunde açılıyor muyuz yengecimm dedim açılırız tabi dedi dayamamı normal karşıladı her olan seylerdi bunlar. Annem bahcede ki isinden sonra yüzecekti bende anne ben uyuyacam deyip odama gidip yastik koydum iyice yatagimin içine. Yengem de mutfagı toparladiktan sonra denize gidecekti. Bende odamda pusu kurmus bekliyorum ki yengem odasina bikinilerini giymeye girsin diye. Geldi iceriye girer girmez arkasindan girdim kapiyi kilitleyip yenge ben seni istiyorum dedim ve götünü avuçladım pamuk gibiydi. Cevap vermesine fîrsat tanımadan dudaklarına yapıştım yatağa düstük iteledi beni senden asla beklemezdim yengenim ben senin butun bu yakınlıgın bunun için miydi dedi. Bende hayır yenge seni yenge olarak arkadas olarak cok seviyorum ama dayanamadim sikmem lazim seni dedim. İmdat falan demeye basladi bagirdi agladi. Hemen agzini kapattim ammını yalamaya baslayinca zevke geldi kaçmadi artik sonra pantolonumu indirdim ağzina verdim delice yalıyordu bak sende istiyorsun dedim sonra kaldırdım ammina sürtmeye basladim dayanamiyordu zevkten hadi artik sok dediginde sonuna kadar soktum sonra bacaklarını aldım omzuma ammını siktim iyice. Ammı genişti amcam iyi koyuyormuş demek ki pek fazla bağırmadı sonra cikardim ammindan yataga yuz üstü domalttim ammina koydum sikimi uzandim üzerine yavas yavas erotik bi sekilde saclarini koklaya koklaya koydum her yerini öpüyordum. O sarı seksi saçları ellerimdeydi ammına her girişimde götünün yanaklarına degiyordu bacaklarim şap şap şap ses çıkıyordu gittikce hızlandım tam bosalacakken çıkardım suratına fışkıtrttım. Artık olan olmustu bana biraz sinirli de olsa ammına koymustum artik. Anlaştık söz verdik birbirimize kimseye söylemeyecez diye ama arada bir yine görüselim dedim o da kabul etti. Hadi yengecim duşumuzu alıp denize girelim dedim tamam yiğeniim deyip öptü dudagımdan. Gittik hic bisey olmamis gibi yüzdük. Eskisi gibi her sey cok guzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder