12 Ağustos 2014 Salı

Yengemle Her gece

Selam Ben burak.19 yaşında manisada turruyorum vve yengemler ise bursada oturuyolar yengemin ismi sinem 28 yAŞINDA KUMRAL iNCE UZUN BOYLU KALçası büyük bir hanım hikayeme başlayım Bir gün amcamla yengem kavga etmişler ve yengem evden kaçmış bize geldi ve evde kimse yoktu ben noldu dedim o içeride anlatırım dedi ve girdik oturduk içeriyo sonra anlattı böyle böyle olmuş diye amcamla cinsel sorunları varmış bende yengemi tesselli ediyodum sinem yenge üzme kendini filan Şakalığına sinem yengeme takıldım dedim niye başkası ile cinsellik yaşamıyosun dedim o dediki ben hayatımda hiç sex yapmadım dedi bende dedim yenge üzülcen ama ben seni çok beğeniyom dedim o dediki önemli olmaz dedi ve ben duş almak istiyom dedi tamm dedim banyoda iken ben tangosunu alıp kokladım yaladım ısırdım 17 cm likle sürtüm ve üzerine boşaldım ve yerine koydum o anlamadı ve gelip bana dedi burak bu tangonun üstü niye böle kremli gibi dedi bende bilmiyom sinem yenge dedim o yalan atma bu döl dedi ben çok utanmıştım ve yenge anla beni çok azdım bana yardım et dedim ve an,den bana sarıldı ben yenge yine niye ağlıyon dedim o dedi amcanla hiç sevişemedim dedi bende fırsattan istifade tangosunun arasından götünü parmaklamaya başladım dedi ve gülmeye başladı ve bende aniden koltuka yatırdım tangosunu indirip amını yalamaya başladım amı daha sıcacıktı yeni traşlanmış ve çok fazla inliyordu sonra ben de şortumu indirip yalatmaya başladım sinem yengeme sinem yengem acemidi ama çoook profesyonelce sikişiyordu sonra domaltıp amını sikiyordum sonra götüne başladım 1 saat filan olmuştu ben anca boşalabilmiştim götüne biraz boşaldıktan sonra hemen biraz gidip memelerine boşaldım ve oda boşalmıştı sonra 2 miz gidip bnyo olduk o sonra çok iyisin burak dedi ben de teşekkür ettim sonra bana bu yetmedi dedi ve küvette sikişimize devam ettik bana dedi bunları hiç kimsene söyleme dedi bende devamı gelirse söylemem dedim ve annemle babam gececi oldukları için 2-3 günde 1 sikişiyoduk geceleri alışkın olduğumuz için çıplak geziyoduk ve geceleri uyumuyodum yengem uyurken gidip amını sikiyodum yalıyodum götüne boşalıyodum hiçbirşey demiyodu bi gece arkadaşım bize yatıya kalmaya geldi o gece beraber uyumuştuk ve o gece kalktığında sus içmek için yengemi çıkplak görünce yapışmış götüne bende ah oh sesleri duyuncca koşturdum ve arkadaşımı dövmeye başladım o da gece gecce gitti evine sonra yengen niye yaptın dedi bende benden başka kimse bunu yyapamaz yengecim dedim ye yine başladık yengemde artık kerhanede çalışmaya başlamıştı gündüzleri keranede akşamları benle :D bu kesinlikle gerçektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder